Wie ben ik?

Hoi allemaal!

De tweede week zit er al weer op, het was een leuke en intense week.

Zondag ochtend gingen we als school naar een soort voedselbank voor daklozen, ze hebben er een winkel met kleren en eten en ze krijgen spullen voor het aantal familieleden. Wij hebben de boel georganiseerd was echt heel leuk was. Voor lunch gingen we naar de kerk van onze schoolleider. S’ middags stond er niet veel op het programma, vooral de boeken lezen en naar de tweede hands winkel.

Maandag begon de eerste echte lesweek, in de ochtend worship en om 11 uur begon de eerste les, deze week kregen we les van onze schooleider over identiteit en ‘strengths’. We hebben verschillende persoonlijkheids en ‘strengths’ testen gedaan en het was heel interessant om te zien hoe erg het van toepassing was op iedereen. Woensdag begonnen we met onze voorbede groepen waar elke student uit mijn school een groepje leid en je voor 1 land bid over de drie maanden dat we hier zijn. Mijn groep gaat bidden voor Vietnam en ik ben benieuwd wat God hier door gaat doen.

De rest van de week was vooral schoolwerk en mensen beter leren kennen, veel gevolleybald en donderdag avond ben ik met wat mensen naar een young adult avond geweest van een van de kerken hier en dat was echt heel tof. Vrijdag hadden we smallgroups en s’avonds was de eerste Kingdom night van de school, op vrijdag avond gaan we Denver in om te evangeliseren en mensen in de stad te dienen, en het was weer zo gaaf! In het groepje waar ik in zat hebben we twee mensen mogen bemoedigen die God al kenden en gewoon even een knipoog van God nodig hadden, en ik ben zo blij dat God ons wou gebruiken om zijn knipoog te zijn voor deze mensen.

Zaterdag was een leuke dag, we gingen met een groep van onze school naar een Rocky Mountain national park in estes park, CO. Het was super mooi en we hebben elanden gezien! Zondag moesten we helaas afscheid nemen van een meisje in mn school die het gevoel had dat ze thuis moest zijn dit moment.

Punten van Dankbaarheid:
– Het is een stuk gezelliger en ik heb al goeie vriendschappen opgebouwd
– ik heb al heel veel geleerd

Gebedspunten:
– niet iedereen heeft het geld al bij elkaar dus voor voorziening in financien
– dat ik veel mag leren.

Bedankt voor het lezen en bidden,

Renske

 


Plaats een reactie